ויתניה נכנסת לתחום המגורים: תקים מאות יחידות דיור בלב אזורי הביקוש

חברת הנדל"ן המניב, מרחיבה את פעילותה ומשתלבת בענף המגורים – עם  מגוון פרויקטים בפינוי-בינוי ובבנייה על קרקע פנויה. המנכ"ל עפר זיו: "נביא את היכולות שלנו בתכנון ובביצוע גם למיזמי המגורים"

בשיתוף מערכת זירת הנדל"ן | 29/2/2024 

https://www.ice.co.il/all-projects/news/article/1002669

פוטנציאל השבחה גבוה
על התחדשות המתחם במפגש ברודצקי-דוד שוב-הגליל, חשוב להתבונן גם בקונטקסט רחב יותר – כחלק ממתיחת הפנים המקיפה שעוברת נתניה. "העיר מצויה בתנופת צמיחה", מנתחת  דליה עסיס, שמאית מקרקעין ומתכננת ערים. "נתניה מיתגה עצמה כעיר תיירות מובילה, וחוותה פיתוח תשתיות מרשים. היא נהנית מרצועת חוף באורך של כ-13.5 ק"מ, אזור תעסוקה, מסחר ובילוי מהגדולים בארץ, וגם התחדשות עירונית אינטנסיבית".

"לפי הנתונים שברשותי, התואמים את מינהלת ההתחדשות העירונית בנתניה", ממשיכה עסיס, "פוטנציאל ההתחדשות העירונית בנתניה עומד על קרוב ל-30 אלף יחידות דיור. בשנה החולפת אושרו בעיר שורה של מתחמים, ובשנים הקרובות אנו צפויים לאישור של מתחמים נוספים".

"נתניה היא אחת הערים המובילות בפוטנציאל השבחה בישראל", קובעת השמאית ומתכננת הערים, עסיס. "קיים בה פוטנציאל השבחה לטווח הבינוני והארוך, כשהעיר מהווה גם אלטרנטיבה מעניינת לתל אביב – הן ברכישת דירה למטרת מגורים ובייחוד במיזמי התחדשות עירונית, והן למטרת השקעה."